Skip to content
avatar-sprawne-www

Piotr Trojanowski

Od e-commerce do zarządzania projektami

Moja ścieżka rozwoju:


2019 – obecnie
Senior Project Manager w Convertis + Sprawne WWW

  • Zarządzanie kompleksowymi projektami e-commerce dla wiodących marek w Polsce
  • Prowadzenie największych wdrożeń sklepów internetowych, znajdziesz je m.in. w tym portfolio: https://convertis.pl/case-study/
  • Specjalizacja w platformach PrestaShop i SOTE, z naciskiem na optymalizację procesów sprzedażowych
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami dzięki przejrzystej komunikacji i terminowości
  • Aktywne doradztwo w zakresie usprawnień i optymalizacji działania sklepów
  • Równoległy rozwój własnej firmy tworzącej strony WWW dla lokalnych przedsiębiorców
  • Łączenie doświadczenia z dużych projektów z potrzebami mniejszych firm
  • Osiągnięcie pozycji jednego z najlepszych Project Managerów w firmie https://convertis.pl/
  • Wdrożenie własnego systemu zarządzania czasem i produktywnością


2016 – 2019
Specjalista ds. marketingu i multimediów w Salonie Renault + start własnej działalności w 2017

  • Kompleksowe zarządzanie marketingiem cyfrowym w branży motoryzacyjnej
  • Rozwój strategii online dla prestiżowej marki samochodowej
  • Start własnej działalności w obszarze tworzenia stron internetowych w Ełku (od 2017)
  • Budowanie pierwszego portfolio klientów na rynku lokalnym
  • Projektowanie i wdrażanie rozwiązań multimedialnych
  • Rozwijanie kompetencji w zakresie UX i projektowania interfejsów
  • Zdobycie certyfikacji Google Analytics i pogłębienie wiedzy z zakresu digital marketingu
  • Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
  • Pierwsze samodzielne projekty stron WWW dla lokalnych firm


2011 – 2016
E-commerce Manager

  • Pełne zarządzanie operacyjne sklepem internetowym
  • Wdrażanie strategii zwiększających konwersję i sprzedaż online
  • Optymalizacja procesów logistycznych i obsługi klienta
  • Budowanie fundamentów wiedzy o SEO i pozycjonowaniu
  • Rozwój kompetencji w zakresie analityki internetowej
  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi i promocyjnymi
  • Koordynacja zespołu obsługi sklepu internetowego
  • Wprowadzanie innowacji w obszarze user experience
  • Zdobycie praktycznego doświadczenia w zarządzaniu projektami e-commerce